Потпредседница Владе Зорана Михајловић, Амбасадор Русије у Србији Александар Чепурин, в. д. генералног директора „Инфраструктура железнице Србије“ а. д. М. Јевтић и други почасни гости упознали су се 7. јуна са напредном руском технологијом за полагање горњег строја колосека на деоници Инђија—Бешка. Гости су високо оценили рад компаније.
На деоници Стара Пазова—Нови Сад пруге Београд—Будимпешта „РЖД Интернешенел“ спроводи изградњу и модернизацију двоколосечне електрификоване пруге за брзину до 200 км/ч. Сви елементи нове железничке инфраструктуре се граде у складу са захтевима и прописима за брзу пругу.
На деоници од Старе Пазове до Инђије већ је положено више од 10 км колосека и у најскорије време ће бити постигнуто и 20 км. За те радове у Србији се користи два комплекса за полагање УК-25/18, који су специјално испоручени из Русије. То је јединствена технологија за Србију, која омогућава оптимизацију рокова за извођење радова и гарантује квалитет трупа пруге.
У оквиру Анекса 3.2 уз основни Уговор се такође спроводи изградња двоколосечног железничког моста дужине око пола километра у близини станице Бешка. Отпочети су радови на вијадукту на 55. километру. Завршена је уградња галерије у 41. километар на прузи Београд—Будимпешта. Тренутни напредак на објектима износи 24 одсто.
Осим тога, „РЖД Интернешенел“ тренутно гради вијадукт дужине три километра у комбинацији са галеријом у плавном делу Дунава и двоколосечни тунел у Чортановцима. До сада је завршено 59 одсто тунела и 63 одсто вијадукта. Сви текући радова на објектима „РЖД Интернешенела“ у Србији одвијају се у складу са динамиком. Планирано је да изградња и реконструкција деонице Стара Пазова—Нови Сад буду завршене 2021. године.