Михајловићева позитивно оценила ток изградње нове брзе пруге на деоници Инђија–Бешка

© Фото : РЖД/GORAN MILICEVICИзградња нове брзе пруге на деоници Инђија – Бешка
Изградња нове брзе пруге на деоници Инђија – Бешка - Sputnik Србија
Пратите нас
Потпредседница Владе, министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић обишла је ток извођења радова на изградњи брзе пруге Београд–Будимпешта на деоници руског извођача „РЖД Интернешенел“.

Потпредседница Владе Зорана Михајловић, амбасадор Русије у Србији Александар Чепурин, в. д. генералног директора „Инфраструктура железнице Србије“ Мирољуб Јевтић и други почасни гости упознали су се 7. јуна са напредном руском технологијом за полагање горњег строја колосека на деоници Инђија–Бешка. Гости су високо оценили рад компаније.

На деоници Стара Пазова – Нови Сад пруге Београд – Будимпешта, „РЖД Интернешенел“ спроводи изградњу и модернизацију двоколосечне електрификоване пруге за брзину 200 км/ч. Сви елементи нове железничке инфраструктуре се граде у складу са захтевима и прописима за брзу пругу.

© РЖД/GORAN MILICEVICИзградња нове брзе пруге на деоници Инђија – Бешка
Михајловићева позитивно оценила ток изградње нове брзе пруге на деоници Инђија–Бешка - Sputnik Србија
Изградња нове брзе пруге на деоници Инђија – Бешка

На деоници од Старе Пазове до Инђије већ је положено више од 10 км колосека и у најскорије време ће бити постигнуто и 20 км. За те радове у Србији се користе два комплекса за полагање УК-25/18, који су специјално испоручени из Русије. То је јединствена технологија за Србију, која омогућава оптимизацију рокова за извођење радова и гарантује квалитет трупа пруге.

Такође се спроводи изградња двоколосечног железничког моста дужине око пола километра у близини станице Бешка. Отпочети су радови на вијадукту на 55. км. Завршена је уградња галерије у 41. км на прузи Београд–Будимпешта. Тренутни напредак на објектима износи 24 одсто.

Осим тога, „РЖД Интернешенел“ тренутно гради вијадукт дужине три километра у комбинацији са галеријом у плавном делу Дунава и двоколосечни тунел у Чортановцима. Досад је завршено 59 одсто тунела и 63 одсто вијадукта. Сви текући радови на објектима „РЖД Интернешенел“ у Србији одвијају се у складу са динамиком. Планирано је да се изградња и реконструкција деонице Стара Пазова – Нови Сад заврше 2021. године.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала