Потпредседница Владе Зорана Михајловић, амбасадор Русије у Србији Александар Чепурин, в. д. генералног директора „Инфраструктура железнице Србије“ Мирољуб Јевтић и други почасни гости упознали су се 7. јуна са напредном руском технологијом за полагање горњег строја колосека на деоници Инђија–Бешка. Гости су високо оценили рад компаније.
На деоници Стара Пазова – Нови Сад пруге Београд – Будимпешта, „РЖД Интернешенел“ спроводи изградњу и модернизацију двоколосечне електрификоване пруге за брзину 200 км/ч. Сви елементи нове железничке инфраструктуре се граде у складу са захтевима и прописима за брзу пругу.
На деоници од Старе Пазове до Инђије већ је положено више од 10 км колосека и у најскорије време ће бити постигнуто и 20 км. За те радове у Србији се користе два комплекса за полагање УК-25/18, који су специјално испоручени из Русије. То је јединствена технологија за Србију, која омогућава оптимизацију рокова за извођење радова и гарантује квалитет трупа пруге.
Такође се спроводи изградња двоколосечног железничког моста дужине око пола километра у близини станице Бешка. Отпочети су радови на вијадукту на 55. км. Завршена је уградња галерије у 41. км на прузи Београд–Будимпешта. Тренутни напредак на објектима износи 24 одсто.
Осим тога, „РЖД Интернешенел“ тренутно гради вијадукт дужине три километра у комбинацији са галеријом у плавном делу Дунава и двоколосечни тунел у Чортановцима. Досад је завршено 59 одсто тунела и 63 одсто вијадукта. Сви текући радови на објектима „РЖД Интернешенел“ у Србији одвијају се у складу са динамиком. Планирано је да се изградња и реконструкција деонице Стара Пазова – Нови Сад заврше 2021. године.