Милена Тадић из Министарства финансија рекла је на Одбору за финансије да се цена путарине повећава како би могла да се одржи даља изградња и даље одржавање путева.
Она је напоменула да се са изменама Закона о коришћењу јавних добара делимично постиже усклађивање са директивом Европске уније, која прописује да путарина треба да обезбеди реалне трошкове одржавања, развоја и изградње аутопутева.
Миодраг Поледица из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре каже да се предложеним законом о изградњи Моравског коридора обезбеђује правни основ за реализацију тог пројекта, имајући у виду да је пројектно-техничка документација „прилично спремна”.
Он је додао да је експропријација земљишта од Појата до Крушевца у завршној фази и да је сада неопходно да се изабере стратешки партнер и финансијска средства како би се кренуло у изградњу.
Поледица указује и да се са Моравским коридором повезује пола милиона становника, као и да је дугачак 110 километара, наводи Танјуг.
„Овај коридор је подељен на три веће деонице, прва је од Појата до Крушевца и дужине је око 26,5 километара, средња деоница, која је и најкомплекснија, се протеже од Крушевца до Адрана, а трећа деоница је од Адрана до Прељине и дужине је 30,6 километара”, навео је Поледица.