Како се наводи, организација ја спровела истраживање уз учешће компаније „Медиалаб оф сајенсис по“ и Центра за цивилне медије Технолошког института у Масачусетсу, како би проучили структуру медија и схватили да ли у Француској постоји феномен поларизације јавног простора.
Истраживање је показало да се француски медијски простор формира око „језгра“ које чине главни дневни листови и портали, телевизије и радио-станице.
У материјалу се такође наводи да нови медији, као што су РТ и Спутњик „брзо стичу публику и утицај“.
У студији се истиче да је телевизија РТ у Француској развила моделе комуникације са корисницима који су слични традиционалним медијима. Додаје се да је важно достигнуће за тако „млад“ ресурс уједно и упозорење традиционалним изворима информација који ризикују „да замру и изгубе способност да утичу на дебате у друштву“.
Према подацима америчке непрофитне организације „Аваз“, телевизија РТ Француска постала је апсолутни лидер према броју прегледа видео-снимка о протестима у Француској који су објављени на Јутјубу, чиме је два пута бољи од пет главних француских медија заједно као што су — „Монд“, „Обс“, „Франс 24“, „Фигаро“, „Хафингтон пост“.
Новинари РТ су пратили догађаје од првог дана протеста директно са места где су се демонстранти сукобили са полицијом. Пренос уживо телевизије РТ, који је посвећен протестима „Жутих прслука“ у Француској, пласирао се у финале међународног фестивала „Монте Карло телевижн фестивал“ у номинацији „Хитне вести уживо“.
Осим тога, припадници „Жутих прслука“ су на телевизији РТ Француска гледали обраћање председника Емануела Макрона нацији. Учесници демонстрација објаснили су свој избор, рекавши да телевизија РТ објективно информише о догађајима у земљи.
Раније је саопштено да је током демонстрација „Жутих прслука“ повређено укупно 15 сарадника телевизије РТ и мултимедијалне агенције „Раптли“.