„У септембру 2018. године ступила су на снагу нова америчка ограничења у трговини са руским компанијама, и тада су створени озбиљни предуслови за вршење притиска на програм МС-21“, рекао је Борисов.
Он је подсетио да је већ раније уведена и забрана за испоруке композитних материјала који се користе за производњу крила за авион МС-21 и друге опреме. Постоје ризици и од увођења нових санкција.
Борисов је саопштио да авион МС-21 може добити сертификат Руске авијације 2020. године, а сертификат Европске агенције за безбедност у авио-саобраћају — 2021. године.
МС-21 ће бити први руски путнички ускотрупни авиона за средња путовања који је направљен у постсовјетској Русији, капацитета од 150 до 211 путника. Како се очекује, његова серијска производња ће почети 2021. године.
Намера произвођача је да МС-21 буде конкурент авионима „Ербас А320“ и „Боинг 737 МАКС“ и планирано је да замени авионе Ту-134, Ту-154, Ту-204 и Јак-42.