Цена путарине повећава се како би могла да се одржи даља изградња и одржавање путева и тако се делимично постиже усклађивање са директивом Европске уније, која прописује да путарина треба да обезбеди реалне трошкове одржавања, развоја и изградње ауто-путева.
Министар финансија Синиша Мали рекао је у расправи да је 2019. година кључна и, можда, најважнија за развој инфраструктуре у последњих 70 година.
Мали је казао да ће почети радови на изградњи такозваног Моравског коридора дужине 110 километара, којим се повезује Чачак, Краљево, Крушевац, Појате, а који је важан за даљи развој централне Србије, као и да ће се градити четири или пет нових ауто-путева.
Он је додао и да на српским ауто-путевима има све више аутомобила и да је 2018. године прошло кроз Србију 53.700 возила, што је за 45 одсто више него 2014. године.