Наиме, француски истражитељи који анализирају нестанак Боинга 777, који је 8. марта 2014. године полетео из Куала Лумпура према свом одредишту Пекингу, открили су да је у авиони био и мистериозни терет од 90 килограма.
Гyслен Ватрелос, који је на кобном лету изгубио супругу и двоје деце, каже да је терет откривен у новом извештају о путницима и пртљагу.
„Мистериозни терет од 90 килограма додат је на списак пртљага након узлетања. Простор за пртљаг био је претоварен, а нико није знао зашто. Стручњаци нису дали никакав закључак о томе. Можда је реч о нестручности, а можда о манипулацији. Све је могуће. Ово ће бити једно од питања за Малезијце“, изјавио је Ватрелос за „Паризијен“.
Његове тврдње распламсале су једну у низу теорија завере у вези са нестанком овог авиона — да га је отео слепи путник.
Раније овог месеца, стручњак за ваздухопловну безбедност Тим Термини изјавио је за „Канал 5“ да је теорија о слепом путнику једна од могућности која би могла да објасни никад неразјашњену мистерију.
„Мислим да је врло вероватно да се у овом случају догодила отмица. За отмицу постоје четири опције: могао је да је изведе неко од чланова посаде, то је могао да буде неко од путника, а могао је да буде и слепи путник (што би било врло необично), а могла је да буде изведена и на електронски начин, уз управљање авионом из неке базе на земљи“, рекао је он.
„Дејли мејл“ подсећа како је терет који је превозио авион дуго времена био у центру пажње. Наиме, бивши шеф „Малезијан ерлајнса“ Ахмад Џајхари Јахја својевремено је открио да су 12 дана након нестанка авиона утврдили да је у њему било 200 килограма батерија. Два месеца касније компанија „ННР Глобал“ потврдила је да је у авион укрцала 2,4 тоне разног терета, од чега 221 килограм отпада од батерије, а остатак су били пуњачи и прибор за радио.
Никада није разјашњено за шта је био намењен тај терет.