Према информацијама портала, укупно је било произведено пет возила овог модела. Они су се називали и „тешким лимузинама“, пошто је требало да се користе као командно-штабна возила за високе војне и политичке званичнике СССР-а. Тенкови, у којима може да стане шест људи, били су добро заштићени од оружја за масовно уништење, зато су били тешки по 42 тоне.
It's good to know that at least one VZTS Ladoga,
— Artem Beliakov (@skylancer7441) August 10, 2019
T-80-based vehicle protected agains NBC treats, unusually comfortable (for a soviet vehicle) at least for 4 passengers (btw one of those was used at Chernobyl)
still exists, tho somewhat battered
more pics https://t.co/tEQftS76jg https://t.co/5NV6L9cazw pic.twitter.com/EBu6lP8ckL
Лењинградски конструктори су опремили оклопно возило снажним вентилационим и клима-уређајима. Они су, између осталог, поседовали и најновије, у том тренутку, системе за везу и осматрање, телевизијске камере и уређаје за контролу животне средине.
Први тенк је био направљен почетком осамдесетих година, на бази шасије тенка Т-80 и мотора ГТД-1250.
Тенкови су могли да се крећу брзином до 80 километара на сат.
Возило је било тестирано 1986. године у Чернобиљу, ради извиђања околине. Касније је то искуство искоришћено за прављење модернијих образаца тенкова.