Експерт сматра да је чудна путања „боинга“ након што је нестао са радара доказ да је авион отет. Према мишљењу Лермонта, сумњиво је и то што је авион летео на граници ваздушног простора Вијетнама и Малезије.
Према подацима војних радара, авион се окренуо за 180 степени, пролетео изнад Малајског мореуза, а затим се окренуо према Индијском океану. Програм или аутопилот који би могао да вози том путањом није постојао у „боингу“, тврди Лермонт. Циљ те путање је био да се авиону изгуби сваки траг. Притом, отмичар је имао искуство у пилотирању таквим авионом, јер је знао које су „слепе“ зоне за радаре, пише „Експрес“.
Експерт Џеф Вајс се слаже са својим колегом. Он је сигуран да је авион летео сувише агресивно, што није уобичајено за такав тип летелице.
Вајс сматра да је у нестанак МХ370 умешана војно-обавештајна служба Русије, али није објаснио на чему заснива такве закључке. Наводно, Руси који су били у „боингу“ су могли да уђу у податке авиона и створе лажан траг, док су пронађени „остаци“ подметнути као докази.
Према мишљењу Вајса, Русија је желела да скрене пажњу света са догађаја на Криму. Експерт ту вероватно мисли на референдум на Криму. Вајс очигледно није узео у обзир да је „боинг“ нестао 8. марта, а да је референдум на Криму одржан 16. марта. Експерт није објаснио у чему је био интерес Русије да скрене пажњу јавности, ако су се становници Крима вратили у састав Русије у складу са међународним законима. Вајс није објаснио ни где је нестало 230 путника авиона.