00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
16:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Хоће ли Русија и Америка успети да се договоре и осигурају стабилност у свету?
16:30
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
Најопаснија друштвена мрежа у Америци
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Србија повезује Европу: Завршени радови на Коридору 10

© Tanjug / SAVA RADOVANOVICКоридор 10
Коридор 10 - Sputnik Србија
Пратите нас
Свечано отварање деонице Коридора 10 ка бугарској граници, у присуству највиших званичника Србије и Бугарске, Александра Вучића и Бојка Борисова, и бројних грађана, почело је око поднева у Банцареву, а самим тим званично је обележен крај радова на том коридору, чија је укупна дужина кроз Србију 813 километара.

Председник Вучић је претходно дочекао Борисова на другој страни тунела Банцарево, и заједно су се довезли кроз тај тунел дугачак 881 метар.

Свечаности присуствују и премијерка Србије Ана Брнабић, српски члан Председништва БиХ Милорад Додик, амбасадор Србије у Бугарској Жељко Јовић, представници влада двеју земаља, иностраних кредитора и компанија које су радиле на тој деоници.

Око тунела на „косини 6“ налазе се транспаренти са натписима „Србија повезује Европу“, „Одговорно ка циљу“, „Градимо ка будућности“, „Пут победе“, „Пут успеха“...

© Tanjug / SAVA RADOVANOVICСвечано отварање последње деонице Коридора 10
Србија повезује Европу: Завршени радови на Коридору 10 - Sputnik Србија
Свечано отварање последње деонице Коридора 10

На прилазу месту свечаности, на потпорним зидовима су и три велика транспарента, црвени, плави и бели на којима је писало Србија,уоквирено тробојком у облику срца.

До 1. децембра, вожња ауто-путем источног крака Коридора 10, од Ниша до Димитровграда, у дужини од 86,9 километара биће бесплатна, а после тога 1.200 динара, преноси Танјуг.

„Мисија Коридор 10, чија је изградња почела 2010. године, завршена је“, поручила је министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, која присуствује свечаности.

Данас се у саобраћај пуштају деонице од Просека до Црвене Реке, укупне дужине 22,5 км (Просек—Банцарево 9,4 км, тунел Банцарево око 700 м, Банцарево — Црвена Река 12,4 км).

На целом источном краку од Ниша до Димитровграда урађено је 87 мостова, пет тунела (Банцарево, Сопот, Сарлах, Пржојна падина, Прогон — укупне дужине 2,6 км), пет саобраћајних петљи, 12,5 милиона кубних метара ископа, насипа од 9,5 милиона метара кубних материјала и око 780.000 тона асфалта.

Тунел Банцарево, који се такође пушта у саобраћај, опремљен је најсавременијим системима за безбедан саобраћај којим управљају тимови из јединственог Техничко-оперативног центра, смештеног код тунела Банцарево, и из којег се прати саобраћај на још два тунела — Сопот и Сарлах.

© Tanjug / SAVA RADOVANOVICПосле 10 година завршени радови на Коридору 10
Србија повезује Европу: Завршени радови на Коридору 10 - Sputnik Србија
После 10 година завршени радови на Коридору 10

Укупна вредност изградње источног крака процењена је на око 476 милиона евра, укључујући и додатно изведене радове као последица измене пројеката.

Источни крак Коридора 10 повезује Србију са Бугарском, али је важан и као транзитни коридор преко којег се одвија саобраћај између централне Европе и Турске ка Блиском истоку.

Ауто-пут ће најдиректније повезати Нишавски и Пиротски округ, са око 450.000 људи, велике привредне центре тог дела Србије, Ниш и Пирот, обезбедити лакшу везу источне Србије са најближим аеродромом „Константин Велики“ у Нишу, као и бољу везу са туристичким дестинацијама, као што је Стара планина.

Ауто-пут је, поред повезивања Србије са земљама ЕУ, важан и због веће безбедности, али и очувања националног парка Сићевачка клисура.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала