С обзиром на то да тај пројекат није заживео, Велс је решио да промени стратегију. Викитрибјун је преображен у друштвену мрежу и платформу за дељење вести.
Он се нада да ће временом та мрежа постати популарна као Фејсбук и Твитер, јер по угледу на њих корисницима омогућава да деле постове, преноси Б92.
Мрежа ће бити финансирана донацијама, а не рекламама. Тај пословни модел се, по Велсовом мишљењу, показао неуспешним је донео огромну количину садржаја ниског квалитета.
За разлику од поменутих друштвених мрежа чији алгоритми „на врх“ гурају постове са највише коментара или лајкова, „ВТ:Соушал“ увек прво приказује најновије линкове.
Идеја је да ова друштвена мрежа обухвати и мале нише, да гађа мале заједнице, којима ће обезбедити ефикасно средство за промоцију и комуникацију.
Приступ платформи „ВТ:Соушал“ ће увек бити бесплатан, мада ако желите да јој се придружите, морате да се региструјете на листу чекања, донирате новац или да позовете пријатеље.
Иако је стара тек месец дана, нова друштвена мрежа већ има 50.000 корисника.