У замену за уживање по повлашћеној цени, гост мора да пристане да његов боравак буде емитован на друштвеним мрежама, пре свега каналу хотела на Јутјубу.
Да бисте се пријавили, не морате бити познати јутјубер, инфлуенсер, јавна личност, нити морате да правите перформансе или радите било шта што чини привлачним гледање док боравите у соби... Ви заправо размењујете своју приватност за јефтину хотелску собу. Она није луксузна, уређена је у традиционалном јапанском стилу са врло мало намештаја.
Камера у соби снима непрестано, нема мртвих углова, тоалет и туш-кабина су на спрату испод, а гости не смеју бити обнажени и не смеју испољавати егзибиционистичке наклоности. У противном, хотел задржава право да раскине уговор. Дозвољено је угасити светло за време спавања. Емитовање се врши без звука, јер управа жели да сачува поштовање ауторских права.
Кључно итање је зашто „Асахи“ нуди тако чудан пакет. Руководство каже да је соба 8 најмање резервисана соба у хотелу и мислили су да би ово био добар начин да убеде људе да остану у њој.