Научници су проценили да је мотор из пројекта „Кортеж“ – у који спада и председничка лимузина – могуће употребити у деветоседном двомоторном и шестоседном једномоторном авиону локалних авио-компанија, објаснио је руководилац пројекта Института Лев Финкелберг.
У самом пројекта најсложеније је било прилагодити системе за довод горива, паљење и контролу, који обезбеђују рад аеронаутичког мотора. Тестирањем су добијене карактеристике мотора у режиму приземљења и полетања, а касније се планирају тестови на експерименталној летелици.
Предност овог пројекта адаптације је што се аутомобилски мотори се производе серијски и њихова цена је много мања, па је тако омогућена израда релативно јефтиног мотора за авионе, рекао је за Спутњик генерални директор Института Михаил Гордин у једном интервјуу октобра 2018.
Пројекат „Кортеж“ производи возила марке „Аурус“, породицу луксузних аутомобила за председника и угледне државнике. Укључује председничку лимузину, седан, миниван и теренац на јединственој модуларној платформи.