После отварања мултимедијалне изложбе „Србија 2019 — година инфраструктуре“, Вучић је новинарима рекао да ће то бити план за будућност.
„План за будућност којим ћете се додатно поносити“, поручио је Вучић и нагласио да је видљиво колико је Србија напредовала, преноси Танјуг.
Захвалио је свима који су, упркос свим хајкама и харангама, подржавали посвећеност у раду.
„Без њих не бисмо могли пола онога да урадимо што смо данас урадили“, додао је Вучић.
Најавио је да ће за два дана отворити деоницу ауто-пута Обреновац-Сурчин, а 26. децембра нових 27 километара „ипсилон“ крака Коридора 10 према Келебији и мађарској граници.
Указао је и да радници из Кине, који су ангажовани на инфраструктурним пројектима у Србији, раде одлично и да су саградили фантастичан мост преко Саве и Колубаре, који ће бити отворен у среду.
„Дођите прекосутра да обиђете тај величанствени мост. То је преко воде све време, преко Саве и Колубаре, две реке су премошћене“, рекао је Вучић, одговарајући на питање новинара да ли је квалитет путева који раде Кинези једнаког квалитета као путеви које раде Европљани.
Председник Србије Александар Вучић обишао је вечерас мултимедијалну изложбу „Србија 2019 — година инфраструктуре“, на којој су представљени остварени резултати и нови пројекти у области инфраструктуре, грађевинарства и саобраћаја.
Вучић се, пролазећи кроз сале у којима су појединачно представљени инфраструктурни пројекти, између осталог информисао и о „Плавом возу“ и предложио да би Титов воз могао да се искористи када долази неко од страних званичника у посету Србији.
Реч је о мултимедијалној изложби која ће за грађане бити отворена у четвртак и петак, од 12 до 17 часова.
Представници медија су пре тога могли да погледају изложбу, а у прву салу, под именом „Коридор 10“, улази се кроз макету тунела „Манајле“, у којој су постављена два видео бима која представљају сам тунел.
У тој сали налази се велика мапа Коридора 10 са свим карактеристикама, затим велика макета моста „Врла“ код Владичиног Хана, као и информативни пано са фотографијама најзначајнијих објеката на коридору.
После проласка кроз „наплатну рампу“ улази се у салу „Милош Велики“, у којој је представљен тај ауто-пут.
Ту се могу прочитати информације о радовима и шта су све радници морали да ураде, па тако на фотографији тунела „Бранчић“ пише да је око 300 радника сваког дана било ангажовано како би тунел био пробијен, те да је за његову изградњу било потребно више од 92.000 кубика бетона и 5.500 тона челика.