У блогу за „Јаху нјуз Јапан“, Кентаро пише да је тај авион 1962. године поставио светски рекорд, остваривши брзину од 2.981,5 километара на сат на путањи од 500 километара у радијусу од 80 километара.
У томе га нико није престигао.
„Циљ СССР-а приликом стварања тако брзог ловца био је да дâ одговор на америчке авионе произведене 1960-их година класе 3М. То су авиони А-12 ’блекбрд‘ и стратешки бомбардери ХВ-70“, подсећа војни аналитичар.
Кентаро такође наводи да су творци авиона успели да реше и проблем изузетно високих температура приликом развијања брзине.
Осмишљене су специјалне металне легуре велике отпорности на високе температуре и издржљивости, за разлику од алуминијумских.
МиГ-25 је поставио рекорд и у брзини пењања авиона — максималну висину од 35.000 метара авион је достизао за четири минута и 11 секунди.
На авион је био постављен и велики радар и четири ракете домета 80 километара.
Последњи победник из плејаде брзих суперсоничних авиона МиГ-25 већ 50 година гордо стоји на пиједесталу као краљ брзине, закључује јапански стручњак.