Интернет је омогућио да тржиште буде практично неограничено и да из своје столице уз рачунар можете да широм света продајете производе са којима нисте имали физички контакт. Феномен дропшипинга представља један део интернет трговине који се може подвести као посао посредника у продаји. Последњих година послови везани за интернет продају у значајном су порасту у Србији и региону. Неки посматрају интернет продају као сигуран и лак посао, али рачунар и интернет конекција само су обавезни предуслови, док се потребно знање и вештина морају јако добро научити да би били успешни у овом послу.
Како се покреће бизнис интернет трговине? Шта је потребно да знате о клијентима на Западном тржишту? Који проблеми су могући у процесу транспорта? Колико је потребно познавање друштвених мрежа и оглашавања?
О овој теми у емисији „Технограм“ говоре Александар Станић, онлајн предузетник, и Стефан Зорић, консултант за интернет трговину.