„Што се тиче мотора НК-32 друге серије, рад на њима се одвија према плану“, рекао је Криворучко.
Он је истакао да мотор НК-32 друге серије има значајно боље карактеристике у односу на првобитну верзију и додао да ће ти мотори бити инсталирани на модернизованим авионима Ту-160М, као и на новим Ту-160.
У оквиру модернизације у авион је монтирана и нова навигациона опрема, радиолокациона станица, као и системи за комуникацију и комплекс за радиолокациону борбу.
Подсећања ради — први пробни лет овог модернизованог авиона изведен је 2. фебруара на аеродрому казанске фабрике за производњу авиона „Горбунов“.
Серијска производња Ту-160, која је почела 1984. године у Казању, била је обустављена 90-их година прошлог века, након што је Борис Јељцин 1992. године објавио обустављање куповине ових авиона. Радови на наставку производње почели су 1997. године: две летелице су изграђене из старих делова који су сачувани у предузећу.
У овом тренутку у саставу Ваздушно-космичких снага Русије се налази 11 авиона Ту-160 и пет авиона Ту-160М.