https://sputnikportal.rs/20200224/veceras-sta-treba-preduzeti-da-se-smanji-zagadjenje-vazduha-u-srbiji--1121907807.html
Шта треба предузети да се смањи загађење ваздуха у Србији?
Шта треба предузети да се смањи загађење ваздуха у Србији?
Sputnik Србија
Шта би требало учинити да се Србија избори са загађењем ваздуха, тема је „Енергије Спутњика“ у којој Јелица Путниковић разговара са Данијелом Божанић... 24.02.2020, Sputnik Србија
2020-02-24T21:30+0100
2020-02-24T21:30+0100
2021-07-22T16:51+0200
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/i/logo/logo-social.png
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2020
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
енергија спутњика с јелицом путниковић, радио, јелица путниковић
енергија спутњика с јелицом путниковић, радио, јелица путниковић
Шта треба предузети да се смањи загађење ваздуха у Србији?
21:30 24.02.2020 (Освежено: 16:51 22.07.2021) Шта би требало учинити да се Србија избори са загађењем ваздуха, тема је „Енергије Спутњика“ у којој Јелица Путниковић разговара са Данијелом Божанић, стручњаком за климатске промене.
После прошлонедељног састанка Радне групе за заштиту ваздуха у Србији сазнали смо да у Београду кроз седам година у оквиру градског превоза неће бити ниједан аутобус на дизел-гориво, да ће се на 190 хектара градске површине засади милион стабала, да ће у главном граду бити изграђени додатни “звучни зидови”, да ће Влада Србије до краја фебруара обезбедити услове за субвенционисану куповину електричких и хибридних возила, најављено је смањење пореза за улагање у енергетски ефикасне зграде, набавка 520 аутобуса на гас у наредних пет година, ширење електронске наплате путарине…
Тек на крају саопштења наведено је:
“Када је реч о индивидуалним ложиштима, котларницама и топланама на мазут и угаљ, које домаћинства и градови у земљи користе за грејање, премијерка Брнабић је рекла да би била изузетно задовољна уколико их до 2025. године више не би било, јер би то значило да су и грађани и привреда прешли на друге врсте горива, која су еколошки прихватљивија.”
Ни речи о томе како ће тим грађанима и привреди бити помогнуто да испуне премијеркина очекивања, као ни о забрани увоза застарелих дизел-аутомобила из западноевропских земаља.