00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Да ли је могућ НАТО без САД?
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Вајбер банкарство ускоро у Србији?

© Flickr / Sam AzgorАпликација "Вајбер"-илустрација
Апликација Вајбер-илустрација - Sputnik Србија
Пратите нас
Константин Костадинов, виши директор продаје за Централно-источну Европу „Ракутен Вајбер“, изјавио је вечерас да ће услуга плаћања преко вајбера бити могућа ако грађани Србије то буду желели.

Он је то рекао на панелу “Како ћемо плаћати у будућности” у оквиру „Копаоник бизнис форума“, говорећи о услузи која је уведена у појединим земљама, попут Румуније, Мађарске и Украјине, а којом се омогућава трансфер новца са једног на други рачун.

Како је рекао, корисници желе што мање апликација и желе једно место са кога ће моћи што више функција да обављају.

"Приоритети у области плаћања треба да буду брзина, безбедност, приватност и контрола трошкова“, рекао је Костадинов.

Марко Петровић, генерални директор „iPay see“ Србија, рекао је да је потребно предизајнирати постојеће технологије како би се корисницима олакшало електронско плаћање, преноси Танјуг.

Он је додао и да је све везано за банкарство у партнерствима.

“Велики број играча може да ради у интеракцији, али у стварности увек ћете изабрати корисничко искуство“, рекао је Петровић.

Директор информационих технологија „ЦКБ Монтенегро“ Иван Вучинић сматра да су велика очекивања од банкарског система и да се од њега увек очекује да изађе у сусрет захтевима клијената.

“Морате пратити трендове да изађете у сусрет захтевима клијената. За корисника је битно да може да верује компанији. Питање је који су захтеви клијената, они су важни, али то зависи од структуре трошкова, јер се на крају све своди на математику и ако немате приходе зашто би сте нешто радили“, рекао је Вучинић.

Менаџер развоја пословања „Оливе БиХ“ Џенан Муфтић сматра да су се у последњих 20, 30 година променила очекивања клијената али и да су се банке доста трансформисале ка комерцијалним банкама, због чега диктирају другачију динамику.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала