Он је то рекао на панелу “Како ћемо плаћати у будућности” у оквиру „Копаоник бизнис форума“, говорећи о услузи која је уведена у појединим земљама, попут Румуније, Мађарске и Украјине, а којом се омогућава трансфер новца са једног на други рачун.
Како је рекао, корисници желе што мање апликација и желе једно место са кога ће моћи што више функција да обављају.
"Приоритети у области плаћања треба да буду брзина, безбедност, приватност и контрола трошкова“, рекао је Костадинов.
Марко Петровић, генерални директор „iPay see“ Србија, рекао је да је потребно предизајнирати постојеће технологије како би се корисницима олакшало електронско плаћање, преноси Танјуг.
Он је додао и да је све везано за банкарство у партнерствима.
“Велики број играча може да ради у интеракцији, али у стварности увек ћете изабрати корисничко искуство“, рекао је Петровић.
Директор информационих технологија „ЦКБ Монтенегро“ Иван Вучинић сматра да су велика очекивања од банкарског система и да се од њега увек очекује да изађе у сусрет захтевима клијената.
“Морате пратити трендове да изађете у сусрет захтевима клијената. За корисника је битно да може да верује компанији. Питање је који су захтеви клијената, они су важни, али то зависи од структуре трошкова, јер се на крају све своди на математику и ако немате приходе зашто би сте нешто радили“, рекао је Вучинић.
Менаџер развоја пословања „Оливе БиХ“ Џенан Муфтић сматра да су се у последњих 20, 30 година променила очекивања клијената али и да су се банке доста трансформисале ка комерцијалним банкама, због чега диктирају другачију динамику.