У авио-компанији кажу да је одлука донета у складу са новим трендовима у авио-индустрији које карактерише, како истичу, високи степен дигитализације у пословању и самим тим смањеном потребом за физичким присуством представника на циљним тржиштима, а биће спроведена до краја летње сезоне, преноси Танјуг писање црногорских медија.
Поред тога, Одбор директора „Монтенегро Ерлајнса“ је дефинисао рокове за израду иновиране комерцијалне стратегије компаније која треба да дефинише јасну тржишну профилацију компаније у наредном периоду и мере које је неопходно предузети у том правцу.
„У току су активности које се тичу краткорочне и дугорочне набавке авиона. Дефинисан је рок од највише 30 дана за израду новог Правилника о унутрашњој организацији, систематизацији и опису послова, који треба да омогући додатну оптимизацију броја запослених“, наводи се у саопштењу авио-превозника.
Додаје се, такође, да се уговори који су на одређено време након истека неће продужавати осим у случају лиценцираног и дефицитарног особља.
На седници су разматране, између осталог, и активности везане за имплементацију Плана финансијске консолидације и резултати који су по том питању остварени од почетка 2020.
„За прва два месеца 2020. године Монтенегро Ерлајнс је превезао преко 55 хиљада путника, или 1,3 одсто више и остварио бољи пословни резултат за 120.000 евра у односу на исти период претходне године, уз два одсто бољу попуњеност путничке кабине“, наводи се у саопштењу компаније.
Закључено је и да новонастала ситуација са Цовид-19 вирусом представља значајну опасност за успешно пословање у наредном периоду.
„Компанијске оперативне и комерцијалне службе максималну пажњу посвећују овом проблему, пре свега у циљу заштите путника и особља од самог вируса, али и заштите пословања компаније од последица које је ширење вируса изазвало на тржишту“, поручио је менаџмент „Монтенегро Ерлајнса“.