Извршни директор компаније „АВИКС“ и бивши главни инжењер компаније „Бел хеликоптери“ Трој Гафи је у чланку за издање „Авијациониста“ навео да je Америка од руског конструкторског бироа „Камов“ бесплатно добила технологије, које су јој омогућиле да развије пројекат хеликоптера са коаксијалним роторима.
„Руси су много година летели хеликоптерима који су направљени по систему коаксијалних ротора. Изненађујуће је да су информације о њиховим технологијама биле веома доступне. Давали су на увид техничка документа на разним састанцима, а као једно од питања којима су се бавили било је растојање између ротора. Установили су критеријум за растојање између ротора који делује“, навело је издање речи Гафија.
Решења која су коришћена за прављење хеликоптера Ка-52 и Ка-50 омогућавају „АВИКС“ да смањи удаљеност између главних доњих и горњих ротора и смањи укупну тежину летелице.