Број појединачних посета на сајту 15. марта достигао је бројку од 2.366.000 људи, што је у поређењу са 14. мартом за 103 одсто више.
„Ми се такмичимо сами са собом, а не са француским медијима. Имамо најсложнији тим, који је усмерен на заједнички циљ. Огромно хвала свима јер волите свој посао. Престигли смо многе, али то још није крај“, изјавила је главна уредница Спутњика у Француској Наталија Новикова.
У недељу су у Француској одржани локални избори, а грађани су бирали и градоначелника Париза. Излазност је износила око 46 одсто, а у одређеним општинама није премашила 35 одсто, што је рекордно низак показатељ.
Због епидемије коронавируса у Француској су 14. марта затворени кафићи, ресторани, биоскопи и све продавнице, осим продавница са прехрамбеним производима. Број заражених у земљи је 5.400, а преминуло је 120 људи. Болнице нису у стању да се изборе са великим бројем оболелих, па хоспитализују само тешко болесне пацијенте.
Спутњик у Француској је почео са радом у јануару 2015. године. Портал месечно у просеку посети 11.000.000 појединачних читалаца. Просечан месечни број прегледа на сајту прошле године је премашио 23.000.000.
Бренд Спутњик је лансиран на медијско тржиште 10. новембра 2014. године, као део руске медијске групе „Русија севодња“. Редакције Спутњика раде на више од 30 језика, укључујући енглески, шпански, француски, немачки, арапски, кинески, португалски, српски, италијански, пољски, чешки, вијетнамски, јапански итд.