Насеље Мерведе у самом градском средишту имаће 6.000 станова, у њему би требало да живи око 12.000 људи, а саобраћај ће бити резервисан за трамваје и бицикле, преноси „Гардијан“.
Четврт, која ће се простирати на 24 хектара у пословном средишту града, требало би да буде завршена за четири године, чиме би четврти по величини град Холандије потврдио репутацију бициклистичке престонице Европе.
Планирано је да у насељу постоје само четири слепе улице доступне за аутомобиле, дуге по 60 метара, намењене за повремено снабдевање и доставу.
На ободима тог насеља резервисаног за бицикле биле би подземне гараже са 1.800 места, док се очекује да у њему буде „настањено“ чак 20.000 бицикала.
У насељу су планиране две школе, болница, факултет, тржни и спортски центри, а њих ће свакодневно опслуживати мала електрична возила, која ће служити и за одношење смећа.