Ланац хипермаркета „Ашан“ је таквом акцијом желео да покаже да нема разлога за забринутост – рафови су пуни, а намирница има довољно за све.
Судећи по фотографијама које су се прошириле друштвеним мрежама, у „антикризним колицима“ су понуђена два комплета производа по различитим ценама – јефтинија варијанта кошта 2.634 рубаља (око 30 евра), а скупља 3.491 рубаља (око 40 евра).
У комплету се налазе хељда, тоалет папир, шећер, разне врсте тестенина, брашно, биљно уље, влажне марамице.
Касније се испоставило да је то била једнодневна акција у московским радњама, а да продавнице „Ашана“ у другим руским регионима неће имати такву акцију.
Раније је секретар за штампу Асоцијације малопродајних компанија Иља Власенко рекао да је у марту била повећана потражња за тестенинама, хељдом, производима за личну хигијену и хемијом за домаћинство, а трговци уверавају да залиха има довољно и да нема разлога за панику. О томе сведоче и пуне московске радње.
Поред тога, сви московски хипермаркети врше и доставу намирница на кућну адресу, а многи од њих су покренули и акцију бесплатне доставе за пензионере, односно за старије од 65 година.