После стампеда у радњама, када су масовно и панично куповане основне потрепштине, попут тоалет папира или хране, навике купаца су се промениле, преноси „Бизнис инсајдер“.
„Људи су почели масовно да купују фарбе за косу, тримере и сличне ствари“, рекао је Даг Мекмилон, генерални директор највећег америчког трговачког ланца „Волмарт“.
Масовна куповина уследила је пошто су у САД у склопу мера борбе против вируса корона затворене радње које нису неопходне, па тако више не раде ни фризери и бербери.
Поред тога, Американци су се фокусирали на куповину ствари за забаву, као што су игре, слагалице и слично, како би прекратили време у изолацији, каже Мекмилон.
Популарна је постала и куповина опреме и материјала за спремање хране код куће.
Прочитајте још: