„Контејнери са дрвеним материјалима, хемијским производима и тканинама стигли су у луку Восточни (у Приморској области) преко Транссибирске железнице из земаља Северне Европе кроз луку Санкт Петербурга. Затим је роба послата ка лукама у Јужној Кореји и Јапану“, наведено је у саопштењу.
Такође је истакнуто да ова рута омогућава да се време потребно за испоруку транзитне робе између Европе и Азије скрати двоструко – за 18 или 20 дана, за разлику од традиционалне руте преко Суецког канала, када је за доставу потребно 42-45 дана.
Раније је саопштено да је „Маерск“ у сарадњи са компанијама „Модул“ и „Глобал портс“ организовао мултимодални сервис за слање контејнера из земаља Северне Европе у Азију преко Санкт Петербурга. Слична услуга три компаније претходно је постојала у супротном смеру: Азија-Европа.