Циљ тестирања био је да се потврди њихова потенцијална ефикасност. Камиони без возача су показали да могу да се крећу задатим маршрутама с високом прецизношћу, да размењују информације путем синхронизованих система везе, да препознају препреке и да предвиђају путању кретања узимајући у обзир актуелно стање на путевима.
Контрола над возилима остваривала се из командног центра.
Како су констатовали учесници пројекта, главна предност ових камиона јесте њихова неограничена радна способност.
Они се не умарају и не греше чак ни на сложеним маршрутама, у условима ниских температура, мећава и слабе видљивости.
У поређењу с камионима с возачима самоходни камиони су 50 одсто безбеднији и омогућавају да се за 10-15 одсто смање трошкови.
Иако је у питању прилично нова технологија у Русији, у компанији већ неко време раде на њој и истичу да је интересовање међу предузећима у порасту, тако да се отварају нове могућности.