Они су, полазећи од нових потреба, изнели предлоге којима се поштује принцип социјалног дистанцирања.
Према првом предлогу под називом „Јанус“, предвиђено је да постоје три седишта при чему би оно у средини било окренуто на супротну страну у односу на друга две. Путници би били максимално удаљени једни од других а додатно би их раздвајала и провидна преграда.
За сада није јасно да ли тај предлог предвиђа да сва седишта буду тако распоређена јер поред услова које је наметнула корона потребно је испоштовати и безбедносне услове, што у овој варијанти није случај када је реч о местима која се налазе поред излаза.
Друга варијанта је једноставнија и не захтева велике промене у традиционалним кабинама.
Названа је „Безбедно стакло“ а предвиђено је да путници буду раздовјени провидном преградом чиме би се створио изоловани простор, али проблем је што растојање између путника није у складу са препоруком лекара о неопходној удаљености од 1,5-2 метра.
Медији преносе да су управо ови италијански дизајнери и раније привлачили пажњу својим идејама, међу којима је и она о стајаћим местима у путничким авионима.