Амерички научници открили антитело способно да потпуно блокира вирус корона

© Depositphotos.com / SeventyFourЛабораторијска испитивања
Лабораторијска испитивања - Sputnik Србија
Научници из америчке биофармацеутске компаније „Соренто Терапеутикс“ саопштили су да су пронашли антитело које је у стању да у потпуности блокира вирус корона.

Стручњаци компаније истраживали су милијарде антитела, од којих се на стотине показало способним да утичу на вирус корона. Научници су их проучили и открили да је једно од њих, СТИ-1499, у стању да пружи стопостотну заштиту људским ћелијама од инфекције коју изазива САРС-КОВ-2.

„СТИ-1499 у потпуности је уништио инфективна својства вируса при веома малој дози антитела, што га чини првим кандидатом за даља тестирања и истраживања“, саопштила је компанија.

Према навођењу „Соренто Терапеутикс“, принцип деловања антитела је у томе што оно „обавија“ вирус и уклања га из организма у року од четири дана.

„Истичемо да је ово лек. Постоји решење које дефинитивно делује“, изјавио је за „Фокс Њуз“ оснивач компаније, доктор Генри Џи.

Лабораторијска испитивања - Sputnik Србија
Научници креирали антитело које би могло да победи вирус корона

Научник је рекао да су се испитивања за сада спроводила само у лабораторијским условима и да због тога компанија не може да производи лекове.

Истовремено, Џи је додао да у случају примене препарата за лечење карантинске мере могу бити укинуте.

„Уколико будемо имали неутрализујуће антитело у организму, физичка дистанца неће бити потребна“, објаснио је научник.

Прочитајте још: