„Међународна истраживачка агенција 'Перот аналитикс' објавила је резултате „глобалне трке“ најпопуларнијег дечјег садржаја у свету у време пандемије. Међу 'топ пет' нашла се и руска анимирана серија студија 'Анимакорд' – 'Маша и медвед'“, наводи прес-служба.
Како је прецизирано, истраживање је спровођено од 1. марта до 3. маја, а резултати су добијени на основу онлајн претраживања дечјег садржаја у време када је пандемија била на врхунцу. Прво место заузео је цртани филм „Пепа прасе“. Руски пројекат се налази на четвртом месту по гледаности.
Раније су аутори „Маше и медведа“ покренули међународну кампању „Када су сви код куће“, која укључује нове тематске анимиране епизоде о правилима хигијене и корисним активностима код куће, као и серију едукативних постера, флешмбом „Хвала лекарима“ и друго. Епизоде су приказиване како на интернету, тако и на 26 светских ТВ канала, између осталог у Италији, Великој Британији, Мексику и Русији.
Истиче се да кратке епизоде о здрављу и хигијени јунака серијала „Маша и медвед“ на Јутјубу броје више од 20 милиона прегледа.
Глобална кампања „Када су сви код куће“ ујединила је више од 10 милиона корисника само на званичним налозима пројекта „Маша и медвед“ на друштвеним мрежама међу публиком у Русији, Латинској Америци, Блиском истоку, Европи и другим деловима света.
Подсетимо, анимирана серија „Маша и Медвед” је тренутно преведена на 39 језика и приказује се у више од 150 светских земаља. У лето 2019. године компаније „Анимакорд” је емитовала и четврту музичку сезону анимиране серије „Маша и Медвед” под називом „Машине песмице”.
Прочитајте још: