00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:30
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

„Маша и Медвед“ међу топ пет најпопуларнијих дечјих садржаја у свету у време пандемије

© Фото : Animaccord (2009)Маша и медвед
Маша и медвед - Sputnik Србија
Пратите нас
Руски анимирани серијал „Маша и Медвед“ студија „Анимакорд“ заузео је четврто место на листи најпопуларнијих дечјих садржаја у свету у време пандемије вируса корона, саопштила је прес-служба студија „Анимакорд“, позивајући се на независно истраживање агенције „Перот аналитикс“.

„Међународна истраживачка агенција 'Перот аналитикс' објавила је резултате „глобалне трке“ најпопуларнијег дечјег садржаја у свету у време пандемије. Међу 'топ пет' нашла се и руска анимирана серија студија 'Анимакорд' – 'Маша и медвед'“, наводи прес-служба.

Како је прецизирано, истраживање је спровођено од 1. марта до 3. маја, а резултати су добијени на основу онлајн претраживања дечјег садржаја у време када је пандемија била на врхунцу. Прво место заузео је цртани филм „Пепа прасе“. Руски пројекат се налази на четвртом месту по гледаности.

Раније су аутори „Маше и медведа“ покренули међународну кампању „Када су сви код куће“, која укључује нове тематске анимиране епизоде о правилима хигијене и корисним активностима код куће, као и серију едукативних постера, флешмбом „Хвала лекарима“ и друго. Епизоде су приказиване како на интернету, тако и на 26 светских ТВ канала, између осталог у Италији, Великој Британији, Мексику и Русији.

Истиче се да кратке епизоде о здрављу и хигијени јунака серијала „Маша и медвед“ на Јутјубу броје више од 20 милиона прегледа.

Глобална кампања „Када су сви код куће“ ујединила је више од 10 милиона корисника само на званичним налозима пројекта „Маша и медвед“ на друштвеним мрежама међу публиком у Русији, Латинској Америци, Блиском истоку, Европи и другим деловима света.

Подсетимо, анимирана серија „Маша и Медвед” је тренутно преведена на 39 језика и приказује се у више од 150 светских земаља. У лето 2019. године компаније „Анимакорд” је емитовала и четврту музичку сезону анимиране серије „Маша и Медвед” под називом „Машине песмице”.
Прочитајте још:

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала