За онлајн-гласање на руској (https://stenincontest.ru/winners2020/) и енглеској верзији сајта (https://stenincontest.com/winners2020/) потребно је да учесници имају налог на једној од следећих друштвених мрежа: ВКонтакте, Фејсбук, Твитер или кинески сервис Веибо. Гласање је отворено до 23:59 по московском времену 31. јула, а победник ће бити проглашен почетком августа, док ће аутор најпопуларније фотографије на интернету добити диплому конкурса.
Према мишљењу организаторке конкурса „Андреј Стењин“, руководиоца служби визуелних пројеката „Русија севодња“ Оксане Олејник, онлајн-гласање пружа могућност интернет-публици да води расправу са стручним међународним жиријем, бирајући свог фаворита.
„Данас, када сви могу да сликају кликом на дугме камере на мобилном уређају, многи суде о фотографији, притом често (то чине) зналачки и са добрим укусом. Наш конкурс бира све најбоље што постоји у свету савременог фото-новинарства за младе и невероватно нас занима како избор конкурса процењује гледалац, за кога су фотографије и настале“, изјавила је Олејникова.
Она је додала да је стручни жири формирао ужи списак и да ће о наградама, које је жири такође одредио, бити саопштено у септембру.
„А онлајн-гласање ће показати који ће рад бити најубедљивији и најистакнутији за интернет-публику. Позивамо све љубитеље фотографије да учествују у њему и нестрпљиво ишчекујемо резултате!“, рекла је она.
Конкурс ће у септембру објавити победника на сајту stenincontest.ru, а тада ће у Москви бити отворена изложба добитника награде.
Конкурс „Андреј Стењин“ – „ветар у леђа“ младим фотографима
Циљ међународног конкурса фоторепортаже „Андреј Стењин“ је да подржи младе фотографе и скрене пажњу јавности на изазове савременог фото-новинарства.
Реч је о платформи за младе фотографе - талентоване, сензибилне и отворене за све што је ново, а чиме се може скренути пажња на људе и догађаје у нашој околини.
У 2020. години, генерални медијски партнери конкурса су информативни портал Вести.Ru и руска државна телевизија „Русија култура“.
Међународни медијски партнери конкурса су: информативна агенција и радио Спутњик, новинска агенција „Аскањуз“ (Askanews), медијски холдинг „Индепендент медија“ (Independent Media), новинска агенција „Нотимекс“ (Notimex), новинска агенција ANA, телевизија и портал РТ, „Шангајска медијска мрежа“ (Shanghai United Media Group SUMG), интернет-портал листа „Чајна дејли“ (China Daily), интернет-портал „Пејпр“ (The Paper), медијска мрежа „Мајадин“ (Al Mayadeen), новинска агенција „Пренса Латина“ (Prensa Latina), новинска агенција „Њуз ван“ (News1), интернет-портал „Ди-би-даблју“ (DBW), портал „Бразил247“ (Brasil247). Медијски партнери конкурса су: часопис „Национална географија Русије“ (National Geographic Россия), портал „Рашн фото“ (Russian Photo), портал „Photo-study.ru“, фото-школа Академија фотографије, информативни портал „Млади новинари“ (YOung JOurnalists), часопис „Фотоаргента“ (Fotoargenta), Клуб фото-новинарства Њу Делхи, часопис „Енфок визуал“ (Enfoque Visual), часопис „ЛФ“ (LF Magazine), а међународна платформа-партнер је Фестивал „Фотон“ (PhotON).
Прочитајте још: