Пратили су како се људи понашају, како тимови функционишу и како све ово искористити да се људима помогне и олакша рад у новом окружењу.
Путем алата „Workplace Analytics“ и додатних анонимних анкета дошли су до занимљивих података о раду од куће, који су објављени у часопису „Харвард бизнис ривју“.
Компанији „на поклон“ четири сата недељно
Показало се да су број састанака и њихово укупно трајање у порасту, али да су појединачни састанци све чешће краћи од 30 минута. Скраћивање састанака је, кажу, преокрет дугогодишњег тренда у пословању.
Флексибилност заказивања састанака довела је до тога да су они чешће одржавани у послеподневним сатима, а радни дан је постао фрагментиран, јер су људи морали да балансирају између приватног и пословног времена.
А кад је реч о радном времену — оно се померило у „нову трећу смену“.
Пораст активности између 18 сати и поноћи био је на нивоу од 52 посто, а границе између радног времена и пауза, те викенда, додатно су „замућене“ ако не и избрисане.
Коначно, то је довело до просечно дужег радног времена које су људи „поклонили“ компанији — у трајању од просечно четири сата недељено, преноси Танјуг.
Разлог за то је што су запосленици узимали делиће радног времена за обављање разних приватних задатака, а како би то компензовали, морали су раније да устају или да завршавају радни дан касније него иначе.
Прочитајте још: