00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Интермецо“
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Немачки гигант признао грешку: Реклама „Аудија“ са дететом изазвала гнев

© Фото : screenshot/Carscoops„Ауди“ коросвер „Ку-4 спортбек е-трон концепт“
„Ауди“ коросвер „Ку-4 спортбек е-трон концепт“ - Sputnik Србија
Пратите нас
Када је немачки аутомобилски гигант „Ауди“ пре два дана објавио рекламу за модел аутомобила РС 4, није ни слутио да ће се, уместо очекиваних хвалоспева и аплауза, наћи на удару оштрих критика.

У реклами девојчица од око три године наслоњена на аутомобил једе банану.

Лавина негативних коментара на друштвеним мрежама почела је практично одмах – многи су сматрали да аутор рекламе није узео у обзир да су управо деца често жртве саобраћајних несрећа јер их возачи, због возила све већих габарита, једноставно не виде.

​Други су у реклами видели много опаснију поруку и оптужили немачку компанију за смишљену сексуализацију деце.

Уместо да слави успех, „Ауди“ се нашао у позицији да се брани. Уследило је и обраћање компаније јавности:

„Чули смо вас и желимо да објаснимо: бринемо о деци. Ауди РС 4 је породични аутомобил, има 30 система помоћи возачу, укључујући и кочење у ванредној ситуацији. Зато смо га представили кроз кампању кроз коју су прошли различити чланови једне породице. Желели смо да поручимо да и најрањивији учесници саобраћаја могу да се ослоне на наше технологије“, наводи се у саопштењу.

Додају да је реклама била грешка и да се нису имали намеру да повреде било чија осећања.

„Искрено молимо за опроштај због нетактичности и гарантујемо да се овако нешто неће поновити“, закључили су у „Аудију“.

Прочитајте још:

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала