„Сбербанка“ најбоља у централној и источној Европи за иновације у дигиталном банкарству

© SputnikСбербанка
Сбербанка - Sputnik Србија
Пратите нас
Британски магазин „Банкер“, део „Фајненшел тајмс групе“, прогласио је „Сбербанку за најбољу банку у региону централне и источне Европе у категорији иновација у дигиталном банкарству.

Банка је освојила награду на догађају „Награде за иновације у дигиталном банкарству 2020“. и награђена је за три пројекта – биометријске скенере на банкоматима, платформу за фактурисање комуналних услуга БРИС и алгоритамске налоге у систему „Сбербанк маркетс е-комерц“.

„Сбербанка“ активно уводи биометријске скенере на својим банкоматима, што представља технологију која клијентима омогућава да користе самоуслужне уређаје за вршење плаћања и пренос новца, повлачење и депоновање готовине, без картице, паметног телефона и било ког другог документа. Оваквим решењем, „Сбербанка“ је прва банка у Русији која је своје банкомате опремила.

Платформа за фактурисање комуналних услуга БРИС омогућава клијентима да обрачунају накнаде за комуналне услуге, генеришу рачуне за клијенте, укључујући и у електронском формату, аутоматизују процес обраде плаћања и додатне радње са пружаоцима комуналних услуга. Платформа за фактурисање услуга БРИС омогућава и комуналним компанијама да оптимизују трошкове ИТ услуга и инфраструктуре захваљујући клауд технологији. Као резултат тога, плаћање је убрзано, а транспарентност комуникације између корисника, компанија за управљање и пружалаца комуналних услуга је побољшана.

Роботски алгоритми — алгоритамски налози — доступни су клијентима платформе „Сбербанка маркетс” за вршење девизних трансакција. Платформа подржава вршење купопродајних трансакција са главним светским валутама, као и валутама растућих тржишта, курсне трансакције итд.

„Сбербанка настоји да омогући јединствено корисничко искуство кроз проактивно увођење савремених информационих технологија у своје пословање. Наш циљ је да клијенти могу да врше радње које желе брзо и да при том буду задовољни резултатима, а биометријски скенери у банкоматима, БРИС платформа за рачуне за комуналне услуге и алгоритамски налози имају управо то за циљ. Драго нам је да су предности ових услуга препознали и наши клијенти, као и признати светски стручњаци магазина ’Банкар‘“, изјавио је Александар Ведјахин, први потпредседник Извршног одбора „Сбербанке“.

 

 

 

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала