„Сбербанка“ наставља да премашује очекивања својих клијената ширењем свог дигиталног екосистема. Кроз стратешка партнерства и „М енд А“ активности, „Сбербанка“ је постала пружалац свеобухватних услуга за своје клијенте, јер је своје банкарске услуге проширила на логистику, куповину, забаву, корпоративно образовање, здравствену заштиту, правне и пословне услуге. Оваква диверсификација ствара погодност за клијенте „Сбербанке“ и омогућава дугорочно смањење волатилности прихода. Поред тога, интеграција пословних процеса ствара могућности за додатно смањење трошкова.
Компанија „Бренд фајнанс“ даље наводи да је интеграција осталих услуга у понуду „Сбербанк“ производа била успешна због снажног имиџа бренда „Сбербанке“.
„Висока вредност нашег бренда је резултат рада целог тима 'Сбербанке' и поверења које нам поклањају наши клијенти. Поносни смо на ово признање, али смо свесни да немамо право да станемо и да само константним кретањем унапред, можемо да реализујемо најамбициозније планове и најфантастичније пројекте како бисмо свакодневно животе наших клијената чинили лакшим и угоднијим“, изјавио је председник Извршног одбора „Сбербанке“ Херман Греф.
„'Сбербанка' је стекла неупоредиво поверење на свом домаћем тржишту и она представља темељ финансијског система Русије. Банка је одличан пример како односи са клијентима могу да изграде уверљив бренд који доноси велику лојалност“, додао је генерални директор компаније „Бренд фајнанс“ Дејвид Хејг.