00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
16:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
Најопаснија друштвена мрежа у Америци
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Пуковник Бисерчић: МиГ-21 није стар и сигурно није полетео неисправан

© Фото : screenshot/ TV Podrinje - BiHПао авион код Лознице
Пао авион код Лознице - Sputnik Србија
Пратите нас
Пуковник у пензији Зоран Бисерчић изјавио је данас, поводом пада војног авиона МиГ 21 јуче код Малог Зворника, у којем су погинула два пилота, да узроци те несреће могу бити различити, али да сигурно не може бити да је авион полетео неисправан.

"Узроци пада се утврђују, то раде врло стручне комисије. Увек се формирају две или више комисија. Који су могући узорци - могу бити квар авиона, може бити неки поступак, као и код саобраћајних несрећа. Сигурно не може бити да је авион полетео неисправан", рекао је Бисерчић за ТВ Прва на питање да ли се из његовог искуства може рећи шта би могао да буде узрок трагедије, а шта никако није могло да је проузрокује.

Он је навео да је наш стратегијски приступ одржавање авиона које има неколико нивоа.

Истакао је да се авион одржава током целе године, да се после 50 сати лета раставља и да мора бити извршен преглед, као и да двадесетак људи мора да потпише преглед да би авион био за употребу.

"Нама је превенција отказа тежиште. Није могуће планирати авион на ком није извршен преглед после употребе. Тај преглед је много сложенији после, него пре употребе. Врше се сложени радови, а само авион на ком је утврђено исправно стање после употребе, може да се користи и планира. Осам лица мора да потпише преглед", рекао је Бисерчић.

Истакао је да авион није стар, али и да авион може бити "исправан или неисправан".

"Што се тиче овог авиона, он је задњи у серији. Кад се ради ремонт и продужење временско, ради се о конструкцији, гледа се да ли има корозије... Тај временски ресурс је категорија која није толико битна на Западу", додао је Бисерчић.

Он је оценио и да не постоји људска грешка.

"Једноставно - сплет околности, деси се. Толико је ризичан посао да постоји хиљаду фактора. Пилот у слетању мора да направи преко 3.000 погледа очима. Јако је ружно рећи грешка и људски фактор. Не може свако да лети на војном авиону", рекао је Бисерчић, пренео је Танјуг.

Прочитајте још:

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала