00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Беба и Лола „Београдски играчки центар“: Енергија међу људима је највећи покретач
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пјаф“
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Како изгледа полувековно дружење са гитаром
17:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Почео обрачун „Фолксвагена“ и „Тесле“ вредан милијарде

© AP Photo / Michael SohnФабрика Фолксвагена
Фабрика Фолксвагена - Sputnik Србија
Пратите нас
На кинеском тржишту е-возила почео је велики обрачун „Тесле“ и „Фолксвагена“ који се удружио са групом кинеских компанија.

„Фолксваген“ и његови кинески партнери уложиће око 15 милијарди долара како би на кинеско тржиште до 2025. године избацили 15 различитих модела е- возила. Ова објава стигла је након најаве „Фолксвагена“ да ће на прелазак с аутомобила с унутрашњим сагоревањем на оне с електричним погоном укупно глобално инвестирати 33 милијарди долара. „Фолксваген“ не скрива како им је главни циљ да по производњи е-возила престигну „Теслу“, као и да постану највећи светски произвођач возила с е-погоном.

Аналитичари процењују како ће успех у Кини бити пресудан за доминацију на глобалном тржишту. У трку против Тесле у Кини „Фолксваген“ креће с две нове фабрике са заједничким највећим капацитетом производње од 600.000 возила годишње, пише „Јутарњи лист“.

Електрично тржиште е-возила у Кини вратило се расту након једногодишњег пада због драстичног смањења државних подстицаја. Тренутно е-возила у Кини чине око 5 посто продаје аутомобила у Кини. Циљ је владе да продаје е-возила до 2025. године досегне 25-постотни удео. Најпопуларнији модел е-возила у Кини је „Тесла 3“.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала