„Неко мора да има веома бујну машту да би у слици на којој се види црни лук видео нешто сексуално“, рекао је Џексон Меклин, менаџер компаније „Гејз сид компани“, која је добила упозорење Фејсбука због своје рекламе за семе лука.
Компанија је упутила жалбу Фејсбуку, која је прихваћена, па је друштвена мрежа скинула забрану са ове рекламе.
Меклин је рекао Си-би-сију да уопште не може да схвати због чега је првобитна одлука Фејсбука била донета, „осим ако некога заобљени облици лука нису подсећали на женске груди или неки други облик голотиње“.
„Не постоји никаква могућност да се наша реклама лука на било какав начин схвати сексуално“, рекао је Меклин и додао да је вероватно одлуку донео Фејсбуков алгоритам који је погрешио.