Сваки предузетник може да прикаже свој посао и привуче више клијената

© SputnikТехнограм
Технограм - Sputnik Србија
Пратите нас
Како се позиционирати на Јутјубу? Зашто су кола и фотографија оно што спаја интересовање публике? Како кроз кратке и духовите видео-садржаје пружити едукацију и шта је данас највећа вредност на интернету коју можемо да добијемо?

Људи воле да виде ствари које се дешавају током снимања, оно што се дешава иза камере и како се одвија процес који се заправо најмање види. Данас сваки предузетник има могућност да прикаже како ради свој посао и тиме привуче више клијената. Тако је један од најгледанијих садржаја постао Јутјуб канал ауто-механичара Мирка који се зове „Неовлашћени сервисер”.

О овој теми у емисији „Технограм“ говоре Александар Савин и Петар Марковић из „Idook media“ продукције.

Емисију уређује и води Марко Николић.

Технограм: Александар Савин и Петар Марковић
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала