00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Андреј Тарасјев, човек који је задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Цивилизацијски инферно“ и „Бордел Америка“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Спира бритком сабљом по српском фудбалу
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Роџер Федерер опет сме да се „зове“ Роџер Федерер

© AP Photo / Tim IrelandРоџер Федерер у финалу Вимблдона
Роџер Федерер у финалу Вимблдона - Sputnik Србија
Пратите нас
Роџер Федерер је на Вимблдону 2018. године шокирао јавност појавивши се у опреми коју је тада до скора носио Новак Ђоковић.

Он је на Централни терен лондонске траве изашао носећи опрему јапанске компаније „Уникло“, коју је годинама промовисао српски тенисер, сада већ увелико део „Лакоста“.

Швајцарац, двадесетоструки Гренд слем шампион, био је практично заштитно лице „Најкија“ и њега, његов лого „РФ“ и поменуту компанију мало ко није повезивао једно са другим.

Ипак, тог другог јула 2018. на мечу против нашег Душана Лајовића појавио се у „Униклу“, раскинувши везу са америчком компанијом.

Федерер је још 2008. ставио параф на сарадњу вредну 100 милиона долара са „Најкијем“, док је са „Униклом“ договорио десетогодишњи уговор вредан 300 милиона долара.

Подршку од љубитеља лика и дела Роџера Федерера моментално је добио, а „Уникло“ је могао малтене моментално крене да убира плодове своје инвестиције.

Ствари су, пак, биле мало компликованије, превасходно за самог тенисера.

Тада је откривено да права на лого „РФ“, односно на лого са иницијалима швајцарске иконе, и даље не поседује сам играч, већ „Најки“.

„Надам се да ће пре него касније „Најки“ испасти коректан и помоћи у целом процесу. Ово ми је врло важно, пре свега због навијача. То је процес, а добре вести су да ће лого у једном тренутку сигурно опет бити мој. То су моји иницијали“, причао је тада Федерер.

Да ствар буде додатно „зачињенија“, Федерер је наставио да носи „Најкијеве“ патике (које носи и дан-данас), с обзиром да његов нови спонзор обућу не производи.

Заљубљеници у лик и дело сад већ 39-годишњег Швајцарца годинама су чекали на могућност да поново пазаре одевни комад са вољеним „РФ“ логом, а ускоро ће им се жеља и остварити.

Како је најављено раније током ове године, Федерер је сачекао да „Најкију“ истекну права на његове иницијале, а ускоро се очекују и нови производи – за почетак качкети.

„Ови качкети су ми свих ових година много значили, како мени тако и мојим навијачима. Они су нам дали начин да будемо повезани, а ја сам то везу и подршку максимално користио“, изјавио је Швајцарац овом приликом.

Роџер ће, такође, свог лого на „Уникловој“ опреми поново моћи да користи од наредне тениске сезоне, односно године, која ће му бити повратничка.

Он је, подсетимо, пропустио готово целу годину – изузев Аустралијан опена где га је у полуфиналу победио Новак Ђоковић – због две операције колена од којих се тренутно опоравља.

Иако није играо, иако и даље није имао права на свој лого – новац је добио.

Од „Уникла“ 30 милиона долара током 2020. године, колико је договорено уговором, а колико ће добијати и неколико година након што заврши каријеру.

Јер, то је Роџер Федерер.

​► Једна награда је и даље недостижна за Новака Ђоковића — и он није крив за то

► НБА забранила „Надал траке“ и „бетмен маске“, али не и марихуану

► „Нико у својој земљи није урадио оно што је Новак у Србији“

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала