Фабрика Поп Март постала је позната по „мистериозним играчкама“. За осам долара се продају кутије у којима су играчке, али купци сазнају шта је у њој тек кад је плате и отворе. Ванг је власник око 50 одсто фабрике.
Компанија је на берзи зарадила 674 милиона долара што ће искористити за отварање још продајних места и проширење на иностраство. Стручњаци кажу да је реч о занимљивом феномену.
„Кинези су под стресом, раде по цео дан и живе у прескупим становима, па траже јефтин начин да се мало забаве“, каже Шаун Рејн из Кинеске групе за истраживање тржишта.
Би-си-си јавља да Поп Март своје производе, осим у Кини, засад продаје у још 21 земљи, а купци су углавном женске особе старости од 18 до 35 година. Рајн каже да трендови показују да девојке воле Поп Мартове слатке фигурице и да их користе за украшавање својих радних столова или станова, а привлачна им је и идеја изненађења које доноси отварање кутијица с непознатим садржајем.
Истраживања показују да кинески миленијалци троше више новца на „мистериозне играчке“ него на било који хоби, дизајнерску одећу или компјутерске игре.Поп Март је лидер на том тржишту, а зарада им се прошле године утростручила, потписали су уговоре за лиценце фигурица Волт Дизнија и Студија Универзал, а продају и играчке других добављача. Верује се да је нови тренд, мешавина актуелних трендова популарне културе, само прошле године био вредан готово 21 милијарду јена.
А све је почело давно у Јапану с популарним аутоматима за мистериозне играчке, Гашапонима, преноси Јутарњи лист.