00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Без сарадње Срба и Руса нема остварења словенског сна
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Мистериозне играчке „покоравају“ свет, власник фабрике постао милијардер

CC0 / Рixabay / Поклон
Поклон - Sputnik Србија
Пратите нас
Кинеска фабрика играчака Поп Март доживела је у петак невероватан раст цене деоница, а њен власник Ванг Нинг постао је мултимилијардер чије се богатство сада процењује на око три милијарде долара, док се вредност фабрике процењује на готово седам милијарди долара.

Фабрика Поп Март постала је позната по „мистериозним играчкама“. За осам долара се продају кутије у којима су играчке, али купци сазнају шта је у њој тек кад је плате и отворе. Ванг је власник око 50 одсто фабрике.

Компанија је на берзи зарадила 674 милиона долара што ће искористити за отварање још продајних места и проширење на иностраство. Стручњаци кажу да је реч о занимљивом феномену.

Кинези су под стресом, раде по цео дан и живе у прескупим становима, па траже јефтин начин да се мало забаве“, каже Шаун Рејн из Кинеске групе за истраживање тржишта.

Би-си-си јавља да Поп Март своје производе, осим у Кини, засад продаје у још 21 земљи, а купци су углавном женске особе старости од 18 до 35 година. Рајн каже да трендови показују да девојке воле Поп Мартове слатке фигурице и да их користе за украшавање својих радних столова или станова, а привлачна им је и идеја изненађења које доноси отварање кутијица с непознатим садржајем. 

Нокти - Sputnik Србија
Српкиње обожавају овај тренд, а он није нимало безопасан

Истраживања показују да кинески миленијалци троше више новца на „мистериозне играчке“ него на било који хоби, дизајнерску одећу или компјутерске игре.Поп Март је лидер на том тржишту, а зарада им се прошле године утростручила, потписали су уговоре за лиценце фигурица Волт Дизнија и Студија Универзал, а продају и играчке других добављача. Верује се да је нови тренд, мешавина актуелних трендова популарне културе, само прошле године био вредан готово 21 милијарду јена.

А све је почело давно у Јапану с популарним аутоматима за мистериозне играчке, Гашапонима, преноси Јутарњи лист.

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала