Билборд се на Тајмс скверу појавио прошле седмице.
„Када је реч и зимској чаролији и о ономе што је безвремено, балет 'Крцко Орашчић' често заузима централно место“, наводи музички сервис.
Spotify’s billboard featuring the Russian composer Tchaikovsky in the Times Square, NYC. He is the most popular streamed Russian artist outside of Russia according to their stats. https://t.co/dMiRDW3stQ pic.twitter.com/RsShyYMH5t
— Nina ☦️ Byzantina (@NinaByzantina) December 20, 2020
„Спотифај“ је саопштио да су међу његовим клијентима посебно популарне мелодије из „Крцка Орашчића“ - „Плес Шећерне виле“ и „Валцер пахуљица“.
„Чајковски као аутор 'Крцка Орашчића' и 'Лабудовог језера' најпопуларнији је руски композитор међу слушаоцима 'Спотифаја' изван граница Русије. Његов месечни аудиторијум је око 2,8 милиона људи широм света“, наведено је у саопштењу.
На сервису је доступно више од 100 плеј-листа с композицијама Чајковског.
„У част композитора припремили смо специјалну плеј-листу "This is Tchaikovsky", на којој су педствљене неке од његових најпопуларнијих композиција. 'Спотифај' је насловну страницу плеј-листе објавио на билборду на Тајмс скверу у Њујорку“, навела је компанија.