Да се турбина не би истрошила, мотор се мора загрејати пре вожње.
„Након 2.500 обртаја у минути турбина се брзо загрева, односно долази до топлотног ширења материјала“, пише аутор. Снажним и наглим падом температуре мотор доживљава огромна оптерећења, што заједно са недостатком уља због дугог паркирања ствара велике проблеме и може довести до пропадања мотора.
Због тога би власници аутомобила са турбо моторима требало да загреју моторе чак и након кратког паркирања, довољно је и пет минута, а за то време уље ће свуда потећи.
Стручњаци су упозорили и на висок број обртаја на почетку вожње. Док температура антифриза не достигне 90 степени, није потребно убрзавати мотор изнад 2.300 обртаја у минуту.
Након вожње мотор треба пустити да ради најмање два минута у празном ходу.
„Тада ће уље које се пумпа кроз турбину имати времена да је охлади“, објаснио је аутор.
Прочитајте још: