„Лидл“ се на тај корак одлучио пошто су у све већем броју савезних држава САД вакцине постале доступне.
Саопштење „Лидла“ уследило је након сличних потеза конкурената на америчком малопродајном тржишту попут „Алдија“ и „Долар џенерала“, као и компаније за доставу намирница „Инстакарт“, преноси Ројтерс
„Лидлов“ износ подстицаја за прихватање вакцинације је међу највећим које је нека компанија до сада понудила својим радницима у САД, додаје британска агенција.
Из компаније су навели да међу њиховим запосленима влада огромно интересовање за вакцинацију, позивајући се на интерну анкету у којој је готово осам од 10 радника рекло да планира да се вакцинише чим вакцина буде доступна, преноси Б92.
„Лидл“ продаје своје производе у више од 125 продавница у девет држава САД на источној обали.