Инжењер је појаснио да ће монтажа првог примерка авиона значити, да су стране усагласиле и утврдиле параметре авиона, као што је облик трупа, његова величина, основне материјале и избор главних добављача.
„Ако буде могуће, ми се искрено надамо, да ће неке из основних система имати два или више добављача“, каже инжењер и указује да ће то обезбедити континуирано пословање.
Руско-кинески пројекат широкотрупног авиона великог домета реализује се од 2014. године. Авион заједнички праве Уједињена авионска корпорација и компанија „Craic“, део кинеске компаније СОМАС, са седиштем у Шангају.
Руска страна је одговорна за конзоле крила, средњи део и механизацију крила, а кинеска за труп, предњи део авиона и крила.
Базна верзија авиона ЦР929-600 може да превезе 280 путника на удаљеност до 12.000 километара. Авиони ће се састојати из модификације са продуженим трупом ЦР929-700 и скраћеним трупом ЦР929-500.
Први пробни лет је превиђен 2023. године.
Прочитајте још: