Ово су нека од питања за госта „Орбите културе“, руског историчара и слависту Анатолија Турилова, који открива занимљив пут од Хиландара до Националне библиотеке Санкт Петербурга 166. листа Мирослављевог јеванђеља, који би ускоро требало да буде враћен Србији.
Како се глуми на чешком, питамо Бранислава Трифуновића, глумца који заједно са Микијем Манојловићем игра у популарној чешко-словачкој комедији „Превише лично“, а која је од пре неколико пред нашом биоскопском публиком.
Да ли смо заборавили да су границе уметничке слободе тамо где почиње и завршава се добра књига, на шта нас је недавно подсетио писац Александар Гаталица, а поводом реаговања које је — могло би се рећи традиционално — изазвао избор Ниновог жирија критике за роман године, Гаталицу питамо и шта је све дозвољено у књижевности, да ли је она довољна сама себи да се оспорава и брани или су јој неопходни и други параметри за вредновање.
Наш гост је и Зденко Колар, некадашњи басиста „Идола“ који ће наступити на концерту састава „(не)нормални“ у част Владе Дивљана 7. и 8. фебруара на „Коларцу“.
Како звуче класичне џез композиције у извођењу прослављеног руског саксофонисте Олега Кирејева и српских музичара на албуму снимљеном у Србији — руски музичар открива за Спутњик и говори о даљим плановима за сарадњу са српским џезерима, најављујући нови концерт у Београду.
Шта једном од најнаграђиванијих песника значи недавно добијена повеља са именом Светог Саве, зашто и даље верује да шта год да причамо, ми заправо увек причамо о Косову и где год да идемо, тамо стижемо — објашњава академик Матија Бећковић.
Наш гост је и Енес Халиловић, песник, приповедач и романописац, управо награђен „Златним сунцокретом“ за роман „Људи без гробова“.