Ипак, за разлику од Фејсбука и Твитера који су се „винули у небеске висине“, Бебо је врхунац популарности достигао 2008. године, са 80 милиона корисника. Након тога, ствари су кренуле низбрдо. Прво је продат АОЛ-у, па „Критериону капитал партнерсима“, да би 2013. поднео захтев за банкрот, преноси Зимо.
У том тренутку његови оснивачи, Мајкл и Џохи Бирк, одлучили су да му прискоче у помоћ. Откупили су Бебо и обећали да ће га поново покренути, и то као потпуно нову мрежу, преноси Б92.
Како је најавио Мајкл Бирк, нови Бебо биће друштвена мрежа која ће се фокусирати на профиле корисника и интеракцију у стварном времену, а не, као Фејсбук и Твитер, на „вести на зиду“.
„Описујемо га као друштвено повезивање уживо – кад сте улоговани у Бебо, знате ко је од ваших пријатеља онлајн. Ово је савршено време за нову друштвену мрежу. Ковид 19 је отворио људима очи и показао им да постоји и другачији начин обављања неких ствари. А људима недостаје директног контакта“, изјавио је он за Би-Би-Си.
Објаснио је како је цео пројекат заправо велики експеримент, али како се нада да ће заправо подстаћи људе да се заиста повежу и комуницирају. Комбинација носталгије и знатижеље привући ће довољно корисника да Бебо заживи, оценио је Бирк.
За сад је Бебо доступан само Бета тестерима, а није познато ни како ће тачно изгледати, или како ће се финансирати. Оно што њени власници обећавају је да стари корисници неће моћи да приступе својим налозима, али и да ће Доналду Трампу бити од првог дана забрањен приступ.
Прочитајте и: