Кина забранила емитовање Би-Би-Сија

© Sputnik / Алекс Макнотон / Уђи у фото-галеријуСедиште британске корпорације Би-Би-Си у Лондону
Седиште британске корпорације Би-Би-Си у Лондону - Sputnik Србија, 1920, 11.02.2021
Пратите насTelegramOdyssey
Британски телевизијски и радијски канал „Би-Би-Си Ворлд њуз“ забрањен је у Кини, саопштила је кинеска радио-дифузна агенција, недељу дана након што су Британци одузели лиценцу кинеској државној телевизији (ЦГТН).

У саопштењу уочи лунарне Нове године, агенција је навела да британски јавни сервис озбиљно крши регулативе у извештајима везаним за Кину, истичући да би вести требало да буду поштене и фер, али да су наштетиле кинеским националним интересима, јавио је Ројтерс.

Због тога, британски канал не испуњава захтеве у Кини и апликација за емитовање на још годину дана неће бити прихваћена, додаје кинеска агенција.

Би-Би-Си је у саопштењу после објаве кинеске агенције навео да је разочаран одлуком кинеских власти, пренео је Танјуг.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала